h2-2-copyright
h2-3-copyright

Een oplossing voor jullie geschil is onze prioriteit

Twee ervaren en geaccrediteerde mediators

Wij zijn Ellen Vermeulen en Paul van der Wal. Als erkende MfN registermediator® zijn wij zeer gekwalificeerd en ervaren om uw geschil in goede banen te leiden. Wij kunnen u helpen met familie mediation, mediation bij een scheiding,  mediation bij de ruzie waar u nu eindelijk eens een eind aan wilt maken en met mediation rondom een erfenissen.

Voor mediation bij zakelijke issues, of geschillen op de werkvloer kunt u terecht op www.boa-online.com

Meest voorkomende geschillen voor mediation

Echtscheidingen

Mediation bevordert wederzijds begrip en vermindert conflicten. Vooral als er kinderen bij betrokken zijn

Familieruzie

Mediation helpt relaties te herstellen door communicatie en wederzijds respect te bevorderen

Erfenissen

Mediation bij erfenissen zorgt voor eerlijke verdeling en behoud van familieharmonie tijdens moeilijke tijden
Waarom wij?

Onze taak is om te bemiddelen

In een mediation is het geven in nemen. De mate waarin u geeft en neemt moet in verhouding zijn. Wij zijn zeer ervaren om tot een eerlijke verdeling en uitkomst te komen die voor iedereen acceptable is.

Mediations

Zeer ervaren in gedegen mediations
0 +

Tevreden klanten

Hele families geholpen met onze mediation
0 +
Beoordelingen

Wat wordt er gezegd?

Ignissimos ducimos qui blandiitis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi, sint occaecatii gnissimos ducimus qui blandiitis.

Julia Moore

Business owner